1 | Zóna kypření. Hloubka kypření má široký rozsah 6–30 cm. Pro kypření od 6 do 20 cm mohou být použita křidélka pro celoplošné podříznutí. Kypřící dláta s optimalizovanou geometrií ve třech řadách zajistí velmi dobré prokypření a intenzivní promíchání půdy s rostlinnými zbytky. |
2 | Zóna urovnání hrůbků. Urovnávací disky také zvyšují efekt zapravení rostlinných zbytků. |
3 | Zóna drobení hrud a zpětného utužení půdy. Optimální zpětné utužení půdy zajišťuje dobré vsakování srážek i vzlínání půdní vláhy k povrchu. |
Zušlechtěné vysokopevnostní materiály ve spojení s technologií eXtra STEEL line jsou zárukou dlouhé životnosti našich strojů i v těch nejtěžších podmínkách.
Díky naprostému minimu seřizovacích a mazacích míst je obsluha, ovládání ale i následná údržba velmi jednoduchým úkonem, který zvládne každý.
Výhodou konstrukce tohoto stroje je jeho víceúčelovost a nastavitelnost přinášející vysokou variabilitu práce.
Technické parametry | Jednotky | Triolent TX 300 P |
Triolent TX 400 P FIX |
Triolent TX 470 PS |
---|---|---|---|---|
Pracovní šířka | mm | 3 000 | 4 000 | 4 700 |
Transportní šířka | mm | 3 000 | 4 000 | 3 000 |
Transportní výška | mm | 1 400 | 1 400 | 1 400 |
Celková délka stroje | mm | 7 495 | 7 495 | 7 495 |
Pracovní hloubka | mm | 60–300 | 60–300 | 60–300 |
Počet radlic | ks | 10 | 14 | 16 |
Rozteč radlic | mm | 300 | 285 | 294 |
Počet řad radlic | ks | 3 | 3 | 3 |
Rozteč řad | mm | 780 | 780 | 780 |
Odjišťovací síla radlic | kg | 450 | 450 | 450 |
Světlost rámu | mm | 880 | 880 | 880 |
Průměr urovnávacích disků | mm | 460 | 460 | 460 |
Pracovní výkon | ha/h | 2,4–3,6 | 3,2–4,8 | 3,8–5,6 |
Tažný prostředek 1 | kW HP |
110–165 |
125–190 170–255 |
150–220 200–300 |
Pracovní rychlost | km/h | 8–12 | 8–12 | 8–12 |
Maximální přepravní rychlost 4 | km/h | 25 | 25 | 25 |
Maximální svahová dostupnost | ° | 6 | 6 | 6 |
Rozměr pneu - transport | 19.0/45-17 | 19.0/45-17 | 19.0/45-17 | |
Typ brzdy / rozvod 3, 4 | vzduch / dvouhadicový | vzduch / dvouhadicový | vzduch / dvouhadicový | |
Potřebný tlak 3 | kPa | 8,5 | 8,5 | 8,5 |
Počet hydraulických okruhů / tlak | bar | 2 / 200 | 2 / 200 | 3 / 200 |
Počet hydrospojek / typ | 4 / ISO 12,5 | 4 / ISO 12,5 | 6 / ISO 12,5 | |
Požadavek na závěs traktoru | TBZ kat. 3 a 4; spodní závěs K80; oko Ø 40, 50, 70 mm | |||
Hmotnost stroje 2 | kg | 3 750 | 4 260 | 4 620 |
Technické parametry | Jednotky | Triolent TX 600 PS |
Triolent TX 800 PS |
Triolent TX 1050 PS |
---|---|---|---|---|
Pracovní šířka | mm | 6 200 | 7 900 | 10 500 |
Transportní šířka | mm | 3 000 | 3 000 | 3 000 |
Transportní výška | mm | 3 300 | 4 000 | 4 000 |
Celková délka stroje | mm | 7 495 | 7 495 | 7 495 |
Pracovní hloubka | mm | 60–300 | 60–300 | 60–200 |
Počet radlic | ks | 19 | 25 | 31 |
Rozteč radlic | mm | 326 | 316 | 339 |
Počet řad radlic | ks | 3 | 3 | 3 |
Rozteč řad | mm | 780 | 780 | 780 |
Odjišťovací síla radlic | kg | 450 | 450 | 450 |
Světlost rámu | mm | 880 | 880 | 600 |
Průměr urovnávacích disků | mm | 460 | 460 | 400 |
Pracovní výkon | ha/h | 4,8–7,2 | 6,4–9,6 | 8,4–12,6 |
Tažný prostředek 1 | kW HP |
245–370 330–500 |
295–440 400–600 |
370–550 500–750 |
Pracovní rychlost | km/h | 8–12 | 8–12 | 8–12 |
Maximální přepravní rychlost 4 | km/h | 25 | 25 | 25 |
Maximální svahová dostupnost | ° | 6 | 6 | 6 |
Rozměr pneu - transport | 19.0/45-17 | 19.0/45-17 | 550/45-22,5 | |
Typ brzdy / rozvod 3, 4 | vzduch / dvouhadicový | vzduch / dvouhadicový | vzduch / dvouhadicový | |
Potřebný tlak 3 | kPa | 8,5 | 8,5 | 8,5 |
Počet hydraulických okruhů / tlak | bar | 3 / 200 | 3 / 200 | 3 / 200 |
Počet hydrospojek / typ | 6 / ISO 12,5 | 6 / ISO 12,5 | 6 / ISO 12,5 | |
Požadavek na závěs traktoru | TBZ kat. 3 a 4; spodní závěs K80; oko Ø 40, 50, 70 mm | |||
Hmotnost stroje 2 | kg | 6 750 | 7 550 | 11 800 |
1 Doporučený tažný prostředek, skutečná tahová síla se může výrazně měnit podle hloubky zpracování, půdních podmínek, svahovitosti pozemku, opotřebení pracovních orgánů a jejich seřízením.
2 Hmotnost stroje s LTX válcem.
3 Alternativa hydraulické brzdy / provozní tlak 130 ± 5 bar.
4 Přeprava / brzdová soustava: Dodržujte národní ustanovení platná pro přepravu strojů po veřejných komunikacích. Ověřte si zákonná ustanovení platná v dané zemi a předpisy o maximálních přípustných celkových hmotnostech a zatížení náprav a také o nezbytném případném použití brzdové soustavy. Pokud máte další otázky, kontaktujte našeho obchodního zástupce.
PS - polonesený sklápěný stroj
Naše produkty neustále zlepšujeme a inovujeme, abychom poskytli co nejlepší řešení pro současné technologické trendy a vyhověli požadavkům zákazníků. Z tohoto důvodu mohou být některé z nabízených produktů vyrobeny odlišně, než jsou uvedeny na webových stránkách. Závazné specifikace a parametry stroje budou potvrzeny při objednání.
Velmi důležitá je správná volba typu zadního válce, který se velkou měrou podílí na výsledné kvalitě zpracování. Válec půdu zpětně utuží a dále rozdrobí a urovná. Výběr typu válce závisí na typu půdy a způsobu využívání stroje.
Válec | Dvojitý DR |
Ring RR |
Dvojitý ring DRR |
LTX |
---|---|---|---|---|
Drobení | ●●●○ | ●●●○ | ●●●○ | ●●○○ |
Pěchování | ●●●○ | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Hloubkové vedení | ●●●● | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Odolnost proti ucpávání | ●●●○ | ●●●● | ●●●● | ●●●○ |
Vhodnost do kamenitých půd | ●●●○ | ●●●○ | ●●●○ | ●●●○ |
Vhodnost do mokrých půd | ●●○○ | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Těžké půdy | ●●●● | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Střední půdy | ●●●● | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Lehké půdy | ●●●● | ●●●● | ●●●● | ●●●○ |
Válec | Diskový SDR |
VR | Dvojitý V-ring DVR |
---|---|---|---|
Drobení | ●●●○ | ●●●○ | ●●●○ |
Pěchování | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Hloubkové vedení | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Odolnost proti ucpávání | ●●●○ | ●●●● | ●●●● |
Vhodnost do kamenitých půd | ●●●○ | ●●●○ | ●●●○ |
Vhodnost do mokrých půd | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Těžké půdy | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Střední půdy | ●●●● | ●●●● | ●●●● |
Lehké půdy | ●●●○ | ●●●● | ●●●● |